PAKTUM
4 órás HR adminisztrátori pozícióra keresünk jelentkezőt!
Szombathelyi kereskedelmi áruház HR adminisztrátor pozícióra keres legalább középfokú végzettséggel rendelkező, megváltozott munkaképességű jelentkezőt 4 órás munkavégzésre!
Feladatok:
- Dokumentumok formai és tartalmi ellenőrzése, rögzítése
- Komplex adminisztratív feladatok ellátás rendszerhasználattal (pl. SAP)
- Belső ügyfélkapcsolati feladatok ellátása, szoros együttműködés társosztályokkal
- Adatok karbantartása, ellenőrzése
- Kommunikáció a társosztályokkal és partnerekkel
- Személyzeti dokumentumok karbantartása és kezelése
- Igény szerinti statisztikák készítése a rögzített gyakorisággal és teljesítési határidőkkel.
- Az áruház helyi igényei szerint felmerülő egyéb adminisztráció ellátása (pl. gondnoksági részfeladatok ellátása, munka/védőruha kiadása új belépők részére, nyilvántartásba vétele, kilépő munkavállalók elszámoltatása, egyéb).
Elvárás:
- Legalább középfokú végzettség
- Legalább 2 év releváns tapasztalat adminisztratív területen (pénzügy, HR, általános asszisztencia)
- Adatrögzítési tapasztalat
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Amit kínál:
- Kiemelkedő juttatási csomag, kiszámítható jövedelem
- Bejelentett, törvényes foglalkoztatás
- Készpénzben is kivehető cafeteria
- Munkába járás támogatása a törvényi előírások szerint
- Kereskedelmi specifikus képzési lehetőségek
- Segítség a betanulásba
- Stabil hátterű vállalat
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette figyelmét, az alábbi elérhetőségeken érdeklődhet:
Telefon: 94/513-470
E-mail: paktum@szkk-szombathely.hu